szubjekt

Politika, közélet, magánélet, nemiélet(höhö), sportélet, egy helyen - szigorúan szubjektíven - hiszen egyedül írom, mert ha ketten írnám objektív lenne, márpedig ketten írom, mégis szubjekt, hiszen hárman írom.

Friss topikok

Linkblog

Látogatóink

Locations of visitors to this page

A (winvista) technika ördöge

2008.01.12. 12:02 | Sztrovacsek | 2 komment

Gondoltam felrakom a 64-bites Vistát. Miért ne? 32-n ment már6 hónapja, de ne vesszen kárba a proci, ha már az van. Mikor fél éve telepítettem, akkor persze itt-ott hibáztam, hiába, új oprendszer, meg kell szokni. Akkor még nem igazán volt rendes drivertámogatása, ne is beszéljünk arról, h épkézláb védelmi pogik sem voltak, szóval az elmúlt hetekben már érdekes dolgokat tapasztaltam. Pl.: Win defender talál vmit a rendszer felállása után, aztán megszkennelem a könyvtára noddal is, meg defenderrel is, de nem talál semmit se. Ha meg a sajátgépre kattintok, újraindul az explorer.exe. A néha kiírt francia hibaüzenetek meg nem zavartak annyira. Elérkezett hát a nagy nap. Még egyszer ellenőrzöm, hogy minden ki van-e archiválva, és mehet a banzáj. 45 perc alatt kész is az egész, crack, mennek a driverek, amiket magától nem ismer fel (vid-, hangkari). Oks. kezdem tölteni a frissítéseket, meg amik még kellhetnek. Azt egyszercsak kiírja, h nem regisztrált windows, ön szoftverhamisítás áldozata lett. Ha nem is áldozata lettem, de azért észrevette. Rohadt WGA-t le kell minden előtt futtatni. Szal megint 45 perc, most már jó minden. Jöhetnek a védelmi progik. Nod32-vel elmegy megint vagy 20 perc, mert ilyen bonyolult feltörési módot én még nem láttam (az adobe ál-telefonos regje semmiség ehez képest). Sikerült. Ez a lényeg. Azóta minden szép és jó. 1,5 nap alatt egyszer kellett resetelni csak, ami azt hiszem elég jó (többi telepítés utáni időszakhoz képest). Szóval a Vista olyan, mint egy oprenszer autópálya. Csak vhogy ki kell játszani a rendszert, de akkor mindenm baromi jó lesz. És most az is. Maradjon is így sokáig.

Címkék: tech windows vista win idióta

A bejegyzés trackback címe:

https://szubjekt.blog.hu/api/trackback/id/tr56294419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2008.01.12. 18:22:17

a 64 bites vistát hogy töröd fel? úgy tudtam se a bios-trükkös, se az időtrükkös módszer nem működik vele.

Sztrovacsek 2008.01.13. 09:28:25

Töltöttem vele együtt aktívátort. A leírásban valami olyasmit ír, hogy egyfajta boottrap, szóval minden bootolásnál feljön 1 mp-re egy kép, az elvégzi a dolgát. Ha szeretnéd, elküldöm mailre.
süti beállítások módosítása