szubjekt

Politika, közélet, magánélet, nemiélet(höhö), sportélet, egy helyen - szigorúan szubjektíven - hiszen egyedül írom, mert ha ketten írnám objektív lenne, márpedig ketten írom, mégis szubjekt, hiszen hárman írom.

Friss topikok

Linkblog

Látogatóink

Locations of visitors to this page

MSN mégegyszer és remélem utoljára...

2008.09.21. 18:52 | Sztrovacsek | Szólj hozzá!

Múltkok írtam, hogy megkérdezek néhány partnert, akik felvettek, de nem is adtam meg senkinek a címem. Másnap meg is csináltam, de annyira értelmetlen lett az "eredmény", hogy inkább le sem írtam ide. Most is csak azért, hogy mégis legyen valami.

Szóval beléptem (1 nap alatt senki új nem vett fel, szal kicsit akkor megkönnyebbültem :D ) és minden elérhetőnek köszöntem. Egy azonnal vissza is köszönt, normálisan. Megkérdeztem, hogy mikor és miért vett fel. Szerinte én vettem fel, hiába bizonygattam, hogy nem, fogta magát, elköszönt azt kész. Rendes gyerek... Kicsit később más is visszaköszönt. Megsértődött, hogy nem tudom ki ő. Szerinte CS-s klántársa voltam/vagyok. Ez már csak azért is érdekes lenne, mert csak LAN-on CS-zek és meg sincs otthon eredetiben. Ennyiben hagytuk is. A legérdekesebb az utolsó volt. Lány volt, azt észrevettem a képből meg a betűk stílusából és színéből is. Először rendes kérdezte, h egy bizonyos személy vagyok-e. Mondtam, hogy nem, akkor biztos összecserélt a címben egy-két betűt amikor felvett. Rendben, ezzel is megvagyunk-gondoltam, kár h más nem írt vissza. Erre a lány megkérdezi, hogy hány éves vagyok. Válaszoltam, hogy 18, erre visszaírt, hogy ő 24 és hagyjam békén "én kis 9 éves hülye". Ezután letiltott/kilépett. Én meg néztem, hogy WTF? Ezmiez?

A slusszpoén pedig az, hogy szerintem tudom ki volt (hosszú történet egy számítógéppel, rátelepített keyloggerrel, meg a szememmel, ami észreveszi a hülyéket) és akár fel is tudnám "törni". Szóval ebből még nagy móka is lehet.

Egyébként felléptem, még 3-an vettek fel közel 3 hónap alatt.

Címkék: msn társadalom idióta móka wtf nevek

A bejegyzés trackback címe:

https://szubjekt.blog.hu/api/trackback/id/tr20674567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása