szubjekt

Politika, közélet, magánélet, nemiélet(höhö), sportélet, egy helyen - szigorúan szubjektíven - hiszen egyedül írom, mert ha ketten írnám objektív lenne, márpedig ketten írom, mégis szubjekt, hiszen hárman írom.

Friss topikok

Linkblog

Látogatóink

Locations of visitors to this page

Still don't mess with me, mess with MSN

2008.04.18. 19:17 | Sztrovacsek | 2 komment

Nem csak egy MSN címem van. Viszont a gyíkokból sem kevés van. Általában azt a címem szoktam megadni, amit napi rendszerességgel használok. Persze nem a gyíkoknak.
Ettől még megtalálnak. Van egy címem, amit nem adtam meg senkinek, wiw-en kint volt 2 hónapig. Miután leszedtem, páran felvettek. Ezt onnan tudtam meg, hogy akkor felmentem, és láttam, h 12-en felvettek. Előtte egy évig fent sem voltam ezzel a címmel. Gondoltam, oké, úgy se fogom használni a következő években, szóval nyugodtan visszaigazolhatom őket egy kis tiltással fűszerezve. Persze rejtve. Alap.
Tegnap pedig megtaláltam ezt a naplózot beszélgetést, amit akkor írtam. Gondoltam jó mure lenne felmenni két év után újra. Tévedtem. Nem kicsit, nagyon. Először azt hittem, lefagyott, vagy valami. Aztán valami iszonyú gyorsan villogni kezdett. Na, lényeg, ez fogadot:
39-en akartak két év alatt felvenni. Úgy, hogy senkinek nem adtam meg ezt.

Egyébként N-el kezdődő partner, Nyiz. És azért angol a cím, mert szerintem azért vannak angolszász országokból látogatóink (tisztelet a kivétlenek). Google mess with msn-re 8. találat az előző cikk, közvetlen wikipedia alatt. Nem is rossz :D

Címkék: msn internet szórakozás idióta nevek miért???

A bejegyzés trackback címe:

https://szubjekt.blog.hu/api/trackback/id/tr68431900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sztrovacsek 2008.05.03. 22:23:06

Update:
2 hét után megint megjött a bátorságom, hogy belépjek. Hát nem felvett megint valami barom??
Legalább google találati listán már 3. ez a bejegyzés. Mess with MSN, 4ever.

Sztrovacsek 2008.08.11. 00:36:04

Update 2:
Eltelt bő három hónap. Gondoltam milyen meglepetés érhet, ha megint felmerészkedem. Újabb 10 idióta vett fel. Holnap megkérdezem, abból azt hiszem egy post lesz...
süti beállítások módosítása