szubjekt

Politika, közélet, magánélet, nemiélet(höhö), sportélet, egy helyen - szigorúan szubjektíven - hiszen egyedül írom, mert ha ketten írnám objektív lenne, márpedig ketten írom, mégis szubjekt, hiszen hárman írom.

Friss topikok

Linkblog

Látogatóink

Locations of visitors to this page

Na szóval...

2007.12.13. 21:26 | Ares90 | 3 komment

Üdvözlet! Elnézést, hogy mostanában nem írtam, de úgy éreztem, hogy senkit nem érdekel az amit írok. (Kivéve azt a szűk baráti kört akik azért meg-meg nézik az oldalt, és értékelik is azt amit csinálok(unk). Pedig lenne miről. Még külön cikket is szenteltem annak, hogy kommenteljetek. Eredménytelenül persze. Különben honnan tudhatnám, hogy tetszik-e nektek, vagy sem... Nekem az is elég lenne, ha beírnád kommentbe, hogy böff, megvolt, jó volt, tré volt, humoros volt, te egy barom vagy, szerintem dobd el a billentyűzetet, mert hozzád jobban illik a fakocka. MINDEGY. De legalább tudnám, hogy volt értelme leírni. Ha  az oldal kikerül blog.hu-ra emberöltőnként, akkor jönnek a kommentek, amúgy meg kakukk. Próbálunk sokféle témát érinteni, és beszámolni az élményeinkről, véleményünkről a magunk szubjekt stílusában, hogy legyen mihez hozzászólni. Öröm az ürömben Elvis kommentje: " Ennél jobbak szoktak megjelenni ezen az oldalon." Eszerint ő visszatérő szubjektelő. Ez egy jó hír. És nem baj, hogy nem tetszett neki a cikk, nem azért van. Ha van visszaeső szubjektolvasó, az nyugodtan leírhatja, én kiváncsi vagyok rá. Frei kell, mert Unicum. Ő se nem jó, se nem rossz. Ő az alfa és az ómega. Kell, mint egy falat kenyír. Pax Vobis!

Címkék: vélemény frei komment szubjekt

A bejegyzés trackback címe:

https://szubjekt.blog.hu/api/trackback/id/tr66263198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

visszaeső? 2007.12.18. 17:59:05

Nagyon jó a blog, de ami nekem annyira nem:
~ kicsit több közélet és kevesebb Frei - anélkül is tudjuk, mekkora..;
~ akár több magánélet (is), vagy egyáltalán valamennyi, ha már alcímként is megjelenik - hogy a blog mögé lássunk;
~ ne legyetek Subba..az már tényleg túl mindennapi mocsok.
És írjatok, írjatok, húzzatok bele és írjatok sokat!
gyakorlás nélkül a legjobbaknak sem megy..

postscript 2007.12.18. 18:00:51

ha visszaeső vagyok, az már jelent valamit?

Ares90 · http://szubjekt.blog.hu/ 2007.12.20. 21:15:38

Zsófi az azt jelenti, hogy jó úton haladsz, és, hogy van miért írnom :) Frei szerintem tőlem nem fog több karaktert kapni, már ezt a másfél sort is sokallom utólag. És nem leszünk Subba, nyugi .
süti beállítások módosítása